Lördag

1kommentarer

Imorgon ska vi åka till Skåne och hälsa på Cia. Det blir fullsatt in tha car" Stefan, barnen och Anna hänger på. Stefan ska till sin flickvän Jenny som bor i Höör. Stefan var förövrigt helt dum i huvudet igår så det slutade med att jag slängde ut honom mer eller mindre. Blir så jävla förbannad när han är så korkad ibland.  Kallade mig för ett ord som INGEN kallar mig för.. när barnen stod bredvid honom!  Han kan verkligen konsten att reta upp mig den mannen. Jag blev arg och upprörd för att han helt plötsligt säger nånting helt annat än det vi hade bestämt dagen innan och sen låtsas som ingenting och att han inte fattar varför jag blev arg. Ghaaaa! Så när jag förklarade för honom att han själv måste använda hjärnan som han faktisk har så skrek han att jag var en jävla **** O well det är ingen ide att försöka förklara nåt för han tycks visst ha jävligt svårt att fatta ibland. Be om ursäkt kan han inte göra heller trots att det faktiskt är barnen som får lida när han säger sådana saker. Jag är inte perfekt ska gudarna veta, men jag kallar honom inte för sådana saker och verkligen inte framför barnen! Nu har vi i alla fall kommit överens om att vi ska åka till skåne ändå och ta min bil. Man måste ju bli vänner igen snabbt när man har barn att tänka på.
Blir bara så trött.

Så nu måste här tvättas och packas inför morgondagen, det kommer nog bli jätte roligt väl där.

1 kommentarer

Anna karlsson

29 May 2010 18:31

ÅÅ det manliga släktet...



Jaa vi kommer få jätte kul..JIPPY!! Nu ska vi supa och slåss ha haha

Kommentera

Publiceras ej