Helgen då då va

3kommentarer

Man kan ju tycka att vinterovädret som kommer nu inte borde komma som en chock  !
Men! Nog fan gör det de allt. Inga vinterdäck är på och ingen jävla framförhållning what so ever.
Jag älskar vintern det gör jag... Ibland! Helst när det ligger mycket snö och man är förberedd, påklädd och slipper åka längre sträckor med bilen. Om vintern kunde hålla i sig i endast en månad och sen inget mer på ett år så är jag mycket nöjd.
Lördagen blev fantastiskt rolig. Vi startade dagen med DagSpa på Lundsbrunns kurort. Underbart avslappnade och skönt att få komma iväg tillsammans bara jag och Jonas! Sedan åkte vi hem och förberedde inför kvällens bjudning.
Vi var 11 personer sammanlagt. Jonas hade gjort Fläskfilegryta med potatisgratäng och jag hade gjort Kladdkaka med polkachoklad överdrag, mycket gott och lyckat blev det och alla var nöjda. Jävligt trevliga vänner Jonas har!
Sen tog vi enad trupp med taxi ner till bowlingen i skara. Där drack vi desto mer och hade det jävligt kul hela kvällen. Dagen efter mådde jag riktigt dåligt och kunde knappt röra mig förens kl 4 på eftermiddagen då jag tog mig till soffan och låg avdäckad i den hela kvällen istället.
Allt som allt har både jag och Jonas haft en underbar helg. Igår firade vi Jonas hemma hos honom då det var hans Födelsedag. Hans mamma och bror med flickvän kom och vi bjöd på fika, trevligt det med. Jonas sa till mig att det var hans bästa födelsedag nånsin! Så det var ett bra betyg kan man säga :)

3 kommentarer

Anonym

11 Nov 2010 16:08

Va kul att det vart lyckat! Du kunde ju tagit ett kort med mobben och lagt ut dock:-)

Anonym

11 Nov 2010 16:08

Va kul att det vart lyckat! Du kunde ju tagit ett kort med mobben och lagt ut dock:-)

Linda

11 Nov 2010 17:29

Vilket kap han har gjort den där Jonas, du är ju helt enkelt världens bästa flickvän :)

Kommentera

Publiceras ej