gnäll

2kommentarer

Mår inte bra just nu, det är väl en sån jobbig period igen. Hostan försvinner inte och det är jobbigt att andas. Värk och skit hela tiden igår var värst. Hade så fruktansvärt ont överallt! Alvedonen hjälpte inte och jag var helt död på kvällen. Det är ju det som är värst att man blir så jädra trött. Febertrött. Igår hade jag så ont i lederna att jag inte kunde använda händerna knappt. Idag känns det mycket bättre en så länge.
Ernst står i fönstret och tränar sina "biceps" med min en kilos hantel...

2 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

13 Oct 2010 10:14

ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaa scary

Cecilia

12 Jul 2011 19:46

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera

Publiceras ej