Pendlar

3kommentarer

Ibland händer det så mycket skit på kort tid att man inte kan göra annat än att sitta och skratta som en hysterisk mentalpatient. Jag har inte tid. Jag har inte lust och jag har framför allt inte ork att lägga mer energi på att må dåligt. Man lever bara en gång, jag tar allt som det kommer nu vad ska man annars göra? Lägga sig ner och bara skita i allt är inte min grej även om man verkligen har god lust rätt ofta. Saker och ting kunde ALLTID vara värre och det finns andra som mår dåligt och har allvarliga bekymmer.
Ernst har ingenting att säga just nu han är sur på mig som vanligt, gillar inte mina humör svängningar.
Ja, det svänger rejält kan jag säga. Försöker dra ner på snusandet. har hållit mig till 2 snus idag än så länge.
Har precis vispat klart potatismoset och fläsksteken är klar. Gjort en god brunsås från stekskyn. Nu är det bara de gröna bönerna kvar och de är ett måste för barnen älskar gröna bönor! Känner mig mycket nöjd över dagens middag Mums.
Idag gick sjukgymnastiken faktiskt ovanligt bra, jag tillät mig själv att se mongo ut. Vem bryr sig om jag ser skitnödig ut när jag ska göra vågen, hahaha. Ha en bra helg de få som läser denna smörja.

3 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

15 Oct 2010 14:41

ha ha ha vad bra att du tillåter dig själv att se skitnödig ut när du gör vågen då..ehh..nog för att jag tycker att vågen är a pice of kake men men har ju åxå gjort den tusen g och kan den utantill..hmm



Den där maten hade du gärna fått göra hemma hos mig..jag har inte orkat laga mat idag och ätit mackor och värmt netto biffar i micron och haft kilovis med dressing på och ätit som hamburgare så nu mår jag illa..blää.



tråkigt att Ernst är vresig på dig..sicken bitter fitta han är den där Ernst :-)

Malin

17 Oct 2010 12:28

Haha, jag brukar allt läsa här, och jag finner det underhållande=)



Ernst verkar vara en sur jäkel...hehe

Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

18 Oct 2010 21:20

Tänker på dig vännen!!

Hör av mig imorgon.

<3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej