Sjukgym fredag

4kommentarer

Övningarna hos sjukgymnasten gick så där idag, har så ont i ryggen och kroppen att det mest bara var smärtsamt. Dagens Thai chi övning hetta vågen och där tappade hon bort mig igen, jag och nån form av koreografi, nej skulle inte tro det va!! Jag tittade på henne försökte att följa hennes rörelser
men ICKE! Sen skulle jag sitta med en boll i handen i 3 minuter och bara koncentrera mig på den,
"smaka på bollen symboliskt" Känn hur bollen känns, len,mjuk lr hård... Övningen skulle få mig att slappna av alltså... Med min fantasi är det omöjligt!!!!
Mår bara dåligt när jag är där.. Jag kan inte slappna av det går inte går inte går inte och jag tycker bara att det är obehagligt när nån talar till mig på det där irriterande sättet. Idag ville jag bara därifrån. Men jag ska fortsätta försöka... Känn solen, den inre solen...




Gillar förresten denna *underbara* sommar bild på tal om solen...


4 kommentarer

Louise

01 Oct 2010 20:52

AAAAHAHAHAHAHAH!!!! Såg inte näckisen först! Hahahahah!!!

Anna Auf Rubenstein

07 Oct 2010 13:31

blääääääääääääää ha ha ha

Anna Auf Rubenstein

07 Oct 2010 13:33

Uppdatera din sjuk jävel ha ha ;-)

snippan

21 Oct 2010 08:52

hahahahahahahahaha!

Kommentera

Publiceras ej