Bridzilla... Nej Julzilla okej Godzilla då!

1kommentarer

Ser fram emot Julen Pepparkaksbak, pynt, julgodis och julmat! Jag vill att barnen ska tycka att det är mysigt och att de ska minnas Julen som vi har tilsammans som något roligt och minnesvärt. Traditioner är väldigt viktiga för mig har jag lagt märke till. Har till och med tvingat barnen att vänja sig med smöröga i gröten, fy vilket liv och gnäll det var i början men nu frågar de efter det själva :) Jag må vara hemsk. Men mannagrynsgröt SKA ätas med kanel socker och smöröga och mjölk till givetvis. Jonas försökte ge dem sylt! NEEEJ!  Jag har förbjudit detta grova övertramp. Sylt kan de äta till den vanliga havregrynsgröten. Tänker inte vika en tum.

1 kommentarer

Anna

20 Dec 2011 12:03

Jepp...mmm nu vart jag sugen på det :)

Kommentera

Publiceras ej