Äntligen

2kommentarer

 
Erik ser äntligen ut som folk igen! Han såg fullkomligt bedrövlig ut innan vi klippte honom. Nu är han som en ny unge igen och så söt att man får lust att käka upp honom :)
 
 
Träffen med Therese gick bra idag! Gick lätt att tala med henne. Hon har varit med om tre stora operationer. Den sista var den där man tar som sista åtgärd, att avlägsna matstrupen. Hon har haft det riktigt tufft med att återhämta sig efter operationerna och dom har inte hjälpt bra. Men det var antingen op eller sond som hon sa och hon valde en till op. Hon var inte övertygad om att det var rätt beslut så här i efterhand när problemen kommer krypande tillbaka. Fick lite klarhet i vissa saker och kände igen mig i mycket. Blev samtidigt rädd och mer orolig inför framtiden. Har ju fått mer och mer problem den sista tiden, jobbigare och mer utdragna stopp osv. Min misstanke om att matstrupen snart har gjort sitt förstärktes av detta samtal. Ska tala med Leif imorgon och se hur vi ska fortsätta då risken blir större och större att jag ska få en spricka i minn ärriga matstrupe. Åtgärden blir ju då förmodligen akut op och avlägsande av matstrupen, en op som jag inte skulle klara av. Jag skulle nog kunna klara mig utan opertionerna ett tag om detta är en stor risk... Förbättringen efter operationerna är ju inte precis stora, isynnerhet inte med tanke på att största problemet inte är själva förträngningen längre. Mycket tankar som har satts i gång igen... snurrar vidare...

2 kommentarer

Anonym

20 Dec 2012 22:10

Det kommer lösa sig på bästa sätt..även om bästa sätt inte är det man önskar...

Älskar dig Ida/ er! Gud vad söt han blev..GODINGEN/AnnaEster

Louise

23 Dec 2012 16:38

Hahaha ja hon är lite muppp den katten ;)

Tack för i går! Det var jättemysigt och skönt att tjöta av sig lite :) Kramar!

Kommentera

Publiceras ej