Är du säker på att du inte ska ha lite sex.. TEEE!! Är du säker på att du inte ska ha lite TE!

1kommentarer

En av alla av mina pinsamma kommentarer på sistone...
 
 
För övrigt en bra Lördag i går. Själv nu. Igen. Självvalt mer eller mindre. Känner... Apati lite för ofta nu förtiden.
Känner mig självisk dum och korkad. Trött fruktansvärt trött. Orkar helt enkelt inte finnas där för nån just nu, orkar inte. Inre stress och oro för framtiden och mycket grubblande på alla sjukdomar främst akalasin. Försöker tränga undan ångesten hela tiden men nu orkar jag inte. Formsvacka. Apati. Och trött. Vill bara sova bort allt.
Ska rycka upp mig. När jag orkar.
 

1 kommentarer

Anonym

12 Dec 2012 13:17

Förstår om det är mycket grubblande..men du måste försöka leva i nuet..ineg idé att tänka på vad som komma skall..jag vet det är ju lättare sagt än gjort..särskilt vid tanke på att ditt "nu" är a living hell..men försök att ta vara på de mindre dåliga dagarna och försök tvinga dig att göra meningsfullare saker. Älskar dig/er Anna

Kommentera

Publiceras ej