Bubbla

2kommentarer

 
Pepparkaksbak med Erik! Stefan och Tim kom lite senare och hjälpte oss med de sista. Jag fick problem när jag skulle försöka kavla och lyfta in plåten osv. Detta året blev pepparkakorna inte brända utan precis tvärtom, för degiga... jäjä. Det var kul i alla fal och Erik var så duktig så med allt fint glasyrpynt.
 
 
Ufo har skadat sig i bakbenet efter att Erik har kastat ner honom i golvet när han klöste Erik och Ufo landade tokigt! Kände inte ens igen min fina kisse så ont hade han första dagen. Vrålade av smärta och kunde inte röra sig utan att ha jätte ont. Gick över ganska fort som tur är! Syrran var här och klämde på honom och undersökte honom och han fick även en dos reiki healing av henne som han tyckte om. Idag har han mått mycket bättre och han börjar sakta bli som sig själv igen även om han fortfarande har ont av att stödja benet.
 
 
 
Imorgon ska jag träffa en tjej med samma sjukdom som mig! (Akalasi) Det ser jag fram emot, kan bli spännande och se hur hon ser på saker som vården hon har fått osv. Annars är jag i en bubbla just nu. Allt känns som i en dröm. Kan inte vakna. Känner ingen riktig glädje eller sorg. Bara finns men ändå inte. Behöver tiden på pds imorgon, hoppas det hjälper lite.
 

2 kommentarer

Anonym

19 Dec 2012 17:41

Samma här. (overklighetskänslor) Fina pepparkakor. Ah SPÄNNANDE Hoppas det är givande. Älskar er

Louise

19 Dec 2012 18:36

Fan vad intressant! Du måste berätta hur det gick sen!

Så tråkigt att vi inte kunde vara med på baket :/ Men det var svinkoppor hon har. Calle var på vårdcentralen med henne. Hoppas inte Erik har fått något! Kramar!

Kommentera

Publiceras ej