God Jul 2012

3kommentarer

 
Detta var för nån vecka sen. Min fina adventljusstake funkar inte längre på grund av Ufo. Imorgon är det Julafton och jag barnen stefan och Jonas ska till Anna och Jonas Hlja och Tom. Jag har ont och mår dåligt. Blev lite för mycket med all stress med julklappar och inslagning osv. Stefan kom hit och hjälpte mig med röbetsalladen i alla fall så nu finns det klart i kylen. Den blev bra även detta år. Tänker alltid på Majbritt när jag äter röbetsallad. Kommer sakna henne extra mycket i morgon..
 
 
Långhåriga Erik är klippt nu som tur är !
 
 
 
 
Min sechond handglasburk blev julig med rosetten. Julskummet där i har blivit påfyllt typ varje dag, och det är inte bara jag som äter så det så.
 
 
 
Mammas bebis Ufo
 
 
Tim och Toms första snögubbar denna jul. Snygg placering på morötterna...
 
 
 
Full fart när Hilja hälsar på! Anna var mest trött :)
 
 
 
 
ERik och jag hade en mysig kväll tilsamans förra veckan, julgodis och filmkväll i hans rum.
 
 
Erik är stolt över sina mästerverk
 
 
 
Hahaha! Erik var ju inte så snygg innan han klippte sig!! Stackars unge.
 
 
Stefan var så koncentrerad så!
 
 
 
 fina miniatyr änglar

Tims fina sockerbits lyckta som han gjorde i nollan :) 
 
Köpte julklappar till mig själv ;)
 
 
tjockis mamma och fina ungar i synnerhet Erik...
 
 
Lovade att lägga ut bilder på hur nagellacket blev! :) Ursnyggt. Tack Louise :))
 
 
 
 
 Dax för fjärde ljuset att tändas :)
 
 
Tim och Erik fic roliga julklappar från Alice :)
 
 
 
Alice hade målat en jätte fin tavla till mig <3
 
 
snygg och ny!
 
 
Några av alla julklapar jag fick idag dagen innan julafton! Nagelacken från Louise. Allt annat förutom transformern fick jag av Jonas, plus en kaffebryggare då min är sönder! Mycket glad för allt, har nog aldrig fått så mycket klappar :) Transformer leksaken fick Erik från Alice :) Till barnen blir det mer paket i morgon.
 
 
Fick fina paket av Louise! En jätte fin skarf med döskallar på som jag har på mig på nåt av de andra korten. Och två snygga nagellack. Fick nog bara med det ena på bild, men dom var skitsnygga, älskar nagellack! Det var mysigt att ha Louise här! Vi käkade lite julgodis drack lite glögg och ett glas vin. Tror inte hon gick hem förens kl 12 :)
 
 
Ufo fick bli julklapp såklart
 
 
 
Så glad över min värme madrass sm jag fick i julklapp av Stefan! Jag fick öppna tidigare för jag behövde den tckte han :)
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

snorbajs

23 Dec 2012 22:54

go jul tjockis!

Anonym

26 Dec 2012 13:24

Herregud vilka fina bilder..och vilket fint hem du har :)

Louise

27 Dec 2012 21:09

HAHAHAHAHA snögubben!!!! Morotssnopp! Hahaahaha! Paketkatt haahahaha!! Vad kul att du gillar dina julklappar! :D

Kommentera

Publiceras ej