snurrigt

2kommentarer

 
En känsla som är otroligt frustrerande är när man känner sig pigg och full av kreativitet i skallen som man inte orkar göra något åt. Dessa två bilder blev jag ganska nöjd med men som alltid extremt självkritisk. Gör bara allting halvdant... Orkar inte finputsa ideerna till perfektion. Jag stannar alltid nånstans på vägen trots att jag vet precis vad som borde göras.
 
 
Jag hatar att göra andra illa. Avskyr känslan av vemod. Vill inte göra honom så illa. Panik känslor av ensamheten som följs av mina beslut. Hatar att behöva göra det "rätta" Jag vill inte vara ensam. Det gör så jävla ont i mig just nu. 
 
 
 

2 kommentarer

farbror näverkrok

12 Dec 2012 21:28

förstår, förstår precis. jag har precis samma skit som lindat sig runt kreativitetsnerven.

förstår det andra också tyvärr.

det är bara att stålsätta sig och försöka tänka på annat.

Anonym

19 Dec 2012 17:50

Lider med dig Ida..men det enda rätta är det som gör minst ont i slutändan...
DEt kommer bli bra..

Försök tänka positivt. Anna

Kommentera

Publiceras ej