Tisdag

4kommentarer

Idag har jag betat av ytterligare en sak på to do listan, Grattis ida, klapp på huvudet. Duktigt mongo.
 
Har börjat med ångest medicinen nu och tror att den hjälpe lite för jag blev dåsigare en vanligt och orkade inte arbeta upp den vanliga ångesten lika mycket, den finns där men den dämpas nog lite.
 
Annars så har jag betett mig väldigt annorlunda på vuxenpsyk idag. Har pratat mer och varit mer social. De måste tro att jag är helt störd.
 
Nu har jag varit hemma en stund och städ har varit här. Det var en hemskt trevlig ung tjej här och städa idag! Hon visade lite tavlor hon hade målat som hon hade på mobilen, för vi började prata om konst då hon såg att jag målar. Fyyy faan vad snygga tavlor hon gjorde!!! Helt underbara, med själ i och mening! Mycket melankoli och ångest. Love it! 
 
Önskar att jag var så duktig och kreativ!
 
 
 

4 kommentarer

THE SILVER KNIGHT OF PRETTY SUN FLOWERS

11 Dec 2012 16:26

dom tycker säkert att du är jätte gullig och romantisk och frän!

Louise

11 Dec 2012 19:53

Mjaaae om solen skiner och så då går det an. Men det är fan inte skönt att cykla/gå och hämta/lämna ungar när det snöra eller är mycket snö ute! BLÄ! Vår och sommar är möe bättre! Känner man sig piggare och gladare oxå :)

Jag får hjälpa dig nästa gång! ;) Har du snabbfärgning eller den vanliga? KRAMAR!

Anonym

12 Dec 2012 13:07

Nej då..dom tycker säkert att du är fullt normal ska du se he he. Du kan ju måla..men du är för självkritisk.. men jag fattar vad du menar..skulle åxå vilja kunna måla bättre./Anna

Anonym

12 Dec 2012 13:08

Fin bild by the way :)

Kommentera

Publiceras ej