GNÄLL

1kommentarer

Har inte nåt spännande liv just nu och barnen är hos Far sin till på torsdag. Har inga pengar kvar då allt har gått åt till kläder mat och mediciner. Har kronisk värk och behöver ibland hjälp med att tvätta håret, hjälp med städ och mat osv Har 4 sjukdomar och får värk av att gå, sitta och stå har blivit felbehandlad under flera år och illa behandlad vid många tillfällen. Kan inte sova normalt, använder sittplanka i duschen har kronisk magsårs symtom Opereras var fjärde månad och kan inte äta normalt. Har opererats och klarat mig ifrån cancer och gått genom miljarder extremt jobbiga undersökningar och operationer. Har kraftiga koncentrations svårigheter och minnesförlust. Men jag har fött två friska barn och jag har klarat att ta körkort. Med andra ord inte bitter trots allt. Jag har två armar och två ben även om jag inte kan använda dem så bra på högra sidan. Jag lever och de jag älskar lever och mår någorlunda bra. Men ursäkta om jag låter okänslig när ni gnäller om en förkylning.

1 kommentarer

Anna

23 Mar 2012 10:04

Ida,folk tänker inte på hur dåligt du faktiskt mår..ingen känner ju heller det du känner..inte ens jag. Ibland glömmer man att du är dålig..men därför är det bra när du som i detta inlägg skriver upp alla besvär..för då blir man påmind och har lättare att förstå.

Kommentera

Publiceras ej