nuvarande tillstånd

1kommentarer

Har suttit på cykeln 10x2 trots intensiv smärta i högersidan idag igen. Har haft väldigt ont i en vecka nu och kan inte använda höger arm som vanligt men jag hanterar smärtan så mycket bättre så tabletterna har uppenbarligen börjat ge effekt! Helt enkelt gladare som person trots pms:en till och med.. Hoppas orken håller i sig och att smärtan avtar snart så att jag slipper morfinen. Man blir så handikappad av sidan, har ju inga muskler där alls knappast så den är löjligt nedsatt och i ett konstant smärt tillstånd dessväre. När jag har haft ont en hel dag tex så ser jag ut som ett mongo när jag går för jag orkar inte hålla mig upprätt och det gör ondare när jag rör mig.
Min M kommer när som helst nu men jag har inte varit lika jävlig som jag kan bli. Varje gång ilskan bubblar upp så har jag kunnat kväva den i tid, jag har verkligen ansträngt mig men det har varit mycket lättare. Jag vet inte om det har med den nya medicineringen att göra men jag ska anteckna nästa period innan M och se om det känns samma.
Som person just nu tycker jag att jag har ändrats nåt enormt om man ser tillbaka några månader! Jag är för det mesta positiv och orkar lite mer trots smärtor.

1 kommentarer

Anna

16 Jan 2012 20:55

Underbart,hoppas det håller i sig och att det bara blir bättre

Kommentera

Publiceras ej