Bio

0kommentarer

Var på bio med några vänner igår och filmen var bra, en aning fjantigt gjord i början med en extremt datagjord unge och ett ganska mesigt slut men annars klart sevärd. Satt mest och bet ihop för jag mådde verkligen dåligt. Det blev bara värre och värre när jag väl var hemma och inget hjälpte. Har bara sovit korta stunder under natten och vaknat upp flera gånger. Värken har fortsatt hela dagen fram till nu. Har värk men den värsta värken som börjar i bröstet är bättre. Mina fötter är iskalla och delar av fingrarna. Hmmm min blodcirkulation är förmodligen rätt dålig just nu. Har inte ätit ett mål mat på flera veckor nu. Det har mest blivit frikost med smörgåsrån och te. Nåt ägg till osv. Äggen är svåra att äta dessvärre, jag älskar ägg. Ser fram emot tisdagen då jag förhoppningsvis får äta nåt! Operationen är på Måndag.Nu börjar jag må skit igen så ska fylla ett varmt bad. Ska försöka tygla min plötsliga iritation och ilska här hemma. Stackars barn. Fredags mys tror jag inte det blir. Men ska muta ungarna med nåt gott sen och gå och lägga mig tidigt tror jag.
 

Kommentera

Publiceras ej