Stenbryggan

4kommentarer

 
Kvälls promenaden denna gång fick bli ute vid skogshyddan och ner till stenbryggan. Jäkligt skön promenix kan jag säga! Skogspromenad med nära till vatten och klippor. Man behöver inteåka så långt när man ska nånstans där det  är fint i Lidköping! Hursomhelst mådde jag lite bättre efter vi hade varit där. Har haft ordentlig pmds besvär ett par dar nu och ångesten kommer krypande så det kännns i hela kroppen. Men det går ju övr snart hoppas jag.
 
Är så otroligt glad att jag tog katten från Anna! Nu har jag ett eget husdjur som jag kan gosa md och skämma bort! Ufo är ett passande namn! Han är en riktigt gosig och busig liten kisse som somnar bäst nära mig helst på mig.
Lite bilder från min fin kamera från idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 (För en gång skull helt oredigerade foton. ) Förutom foto nr 1!!

4 kommentarer

Anonym

18 Sep 2012 12:50

helt jävla AMAZING bilder...wao vilka fina foton

Anna

18 Sep 2012 12:50

AnnaEster

Louise

18 Sep 2012 20:03

Himmel vad duktig du är! Du lär dig kameran snabbt! :) Älskar det första med håret! Kramar!

Ida

20 Sep 2012 21:25

Tack så hemskt mycket !!!!

Kommentera

Publiceras ej