tacos

2kommentarer

Idag skulle jag då till tandläkaren, som jag förövrigt avskyr. Hade samlat mod och förberett mig för det värsta då jag har skit ont i en tand. Väl där så så kom det aldrig ut nån kl 10 då jag hade fått tid, en annan gubbe gick in den tiden dock. Dom hade försökt ringa en gång till mig på morgonen men jag fick inget svar då jag har provat att ringa tillbaka hela morgonen. Jä,jä! Jag måste kolla upp det här med tänderna och se om det är så att jag pga min sjukdom kanske får mer förslitningar osv. Åtminstone så äter jag mediciner som försämrar tänderna avsevärt.
 
Jag har inte tränat nåt i helgen. Och har varit sugen på nåt hela tiden. Hade ont i högersidan hela dagen igår men klarade mig utan morfin! Har väldigt dåligt med ork, har jag lagt märke till. Det är väl den där jävla snusen som ställer till det. Vet mycket väl att jag måste sluta. Har bara inte haft den rätta viljan. Jag har fuskat några gånger med min diet. Åt start till kvällsmat igår och idag till frukost. INTE BRA! vi snackar sockerbomb!!
 
Ska dock skärpa mig nu i veckan. Sjukgymnastik övningarna gick framåt ett tag nu ligger det ungefär på samma nivå fast med mer värk efteråt.
 
Igår var vi bjudna på tacos hos Stefan! Det var Anna och Jonas och deras ungar och vi med våra. Det var gött som faaan, ja just det ja... Jag åt tacos, mängder av tacos. Så där fuskade jag visst med,hehe. Tänk att jag inte klarar av att hålla mig borta en månad!! Faan vad dåligt.
 
 
 

2 kommentarer

Linda

03 Sep 2012 21:27

Du är så otroligt vacker!

Anna

06 Sep 2012 09:19

Håller med Linda

Kommentera

Publiceras ej