besök nr 5

2kommentarer

 
Terapin gick bra idag även om jag inte kunde sluta med min stress så jag har sår över hela händerna och i ansiktet. Var inte alls beredd på hur jag skulle må efter besöket. Blev ett riktigt nervvrak och fick sitta och få hjälp av mina stödpersoner som förövrigt är underbara. Kännde att jag kunde lita på dem bättre idag och våga visa hur ledsen jag var även om jag hela tiden bannade mig själv över hur patetisk jag var som grät och för engång skull gick det inte att stänga av som jag alltid gör nästan på en gång när man börjar gråta. Grät en stund på riktigt och nu är jag bara tom och trött. Vilade på en gång när jag kom hem för jag kännde överansträngningsfebern komma och kunde inte ta mig upp ur sän gen när jag väl skulle gå upp och käka. Ja det gick ju, den vanliga rullningen över på sida men fy fan vilken träningsvärk jag har i hela kroppen, skrattade samtidigt som det gjorde ont. Så länge inte högersidan krampar och hugger till hela tiden så är jag nöjd och kan acceptera den annars mörbultade kroppen. Är trött av den lugnande tabletten men samtidigt speedad på nåt sätt av morfinen. Borde sova men får så ont när jag väl går upp så håller mig nog sittandes ett tag istället.
 
 
 
 
 
 
 
Älskar min härliga svarta skinnjacka, den är så där stel och knarrig, lövar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Anonym

11 Apr 2013 00:49

jäla snygging.. funderar på en ny skinnjacka ja mä.. en med huva.. gammelfarfars är något gammal och sömmarna spricker..

Anonym

11 Apr 2013 15:40

Det är bra att vattna själen Ida :) Skitsnyggt..och jätte fina bilder./Anna

Kommentera

Publiceras ej