illa

3kommentarer

 
Dagens terapi samtal gick bättre en vanligt, hade inte lika mycket stress symtom idag utan kunde sitta ganska lugnt. Var iofs skit trött och hade eller har svin ont i hela höger sidan och axeln. Mår så illa idag. Gör så ont så man blir det, har lust att kräkas mellan värkarna. Är lite för lullig i huvudet idag, svårt att komma ihåg saker osv. Men vet att hon kom med en massa bra råd och förklarade saker om mig som jag inte har haft en tanke på.
 
Var lite rädd för hur jag skulle må efteråt idag med tanke på hur jag var förra veckan. Men träffade Anna och blev bjuden på kaffe på stan och det känns alltid lite lättare då. Axeln känns helt förstörd så ska sluta skriva istället innan det blir värre. Blä. Vila och webbtv... som vanligt.
 
 

3 kommentarer

Louise

18 Apr 2013 20:46

Åh underbar bild! Ja det var jättehärligt att vara i skogen :) Tur med vädret hade vi oxå :)

Karin

22 Apr 2013 09:00

Hej!
När jag läser om din värk är det som att läsa om mig själv. Just tröttheten i kroppen när man har gjort mkt en dag samtidigt som man vill göra saker o inte bara stanna hemma. Vet inte om värken är det värsta för dig, kanske inte men här finns i alla fall en som vet hur det känns. Känner också igen stressen som följer på att kroppen inte mår bra. Ibland är den som en egen person som tar över mig. Djupavslappning kan hjälpa.
Har du bra erfarenheter av bassängträning?
Ha det bra
Karin

Svar: Hej Karin! Ja ibland är det en övermäktigt. Om det är värken i kroppen som är värst är svårt att säga då jag har så många olika krämpor hela tiden. Det är när allt krockar som det är värst. Finns ingen ork att ta av och får väldigt svårt att leva. Lite för många sjukdomar att hantera. Psyket orkar inte mycket mer. Bassäng träning har inte funkat ännu men vill prova om man åtminstone tar benen som är lite starkare. Överkroppen går inte ens med enkla sjukgymnastikövningar. Får även problem med att gå vanlig konditionsträning. Värken i benen, fötterna och höfter är inte i närheten av smärtan upp till som tur är. Avslappning skulle jag verkligen behöva har fruktansvärt svårt att slappna av bara så det kommer att ta tid att lära sig. Har gått på kroppskännedom och gjort enkla övningar och dom kändes ändå som att dom skulle kunna ge resultat efter ett tag! Nåt dom verkligen funkar åtminstone för stunden är massage! Då mår jag bra. Men det är ju dyrt tyvärr så sånt får man inte mycket längre. Har du fått någon smärt diagnos? Beroende på vad man har för problem givetvis så är det nog väldigt bra med bassäng träning vad det verkar som av dem som jag har talat med!
Ida

Anonym

22 Apr 2013 09:10

Älskar dig Ida,fiiin bild/Anna

Kommentera

Publiceras ej