Stan, Anna och Operation

3kommentarer

Idag har jag varit på pds som vanligt men gick tidigare i dag för att köpa present till Tom och lite bra att ha grejer till mig själv. Det var så roligt att träffa Anna för det var så länge sen nu! Skulle ha träffat Theres idag men jag fick så ont och blev dålig så jag orkade inte vara kvar till 3. Får bli en fika med henne nästa vecka i stället. Nu är det dags för operation igen ringde dom och meddela. Fan vad snabbt jobbat! Jaja, ibland är han snabb, händer fan inte ofta. Den 5 feb är det dax... ska bli spännande att se om det har trängt i hop nåt i magmunnen denna gång. Om det inte har gjort det så kommer det inte finnas nåt att göra för mig mer. Vill inte behöva gå och vara så här dålig, för det är verkligen en kamp med maten.Men om operationerna knappt gör till eller ifrån och dessutom börjar bli farliga så är det nog dax att fixa jobbiga men nödvändiga beslut för framtiden.
 
 
Sätter in lite foton från denna dag då då ;) sätter in oredigerade bilder nån annan dag :) Tack för en bättre dag än vanligt Anna
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Solveig

24 Jan 2013 20:13

Bra att ha grejer = porriga skor.

Anonym

24 Jan 2013 20:19

Verkligen jätte fina kort! Tack för idag!

eda

28 Jan 2013 21:48

"Solveig" Om det vore så väl lilla Erik! Anna som provade dom där underbara skorna men ingen av oss hade råd med dyrgriparna som vanligt! Men man kan ju drömma!

Kommentera

Publiceras ej