Andas !

1kommentarer

 
Åh!
Har fått min pantotensyra på posten. Skit dålig på det där med gram och sånt så följer en annan persons råd som har gått på denna vitamin i flera år. Tre tesk per dag. Det är i pulver form. Funkade bra att blanda i ljummet vatten med lite citron saft i. Klumpade sig lite ändå men tog mixern och då var det snabbt klart. Smaka inte nåt konstigt med citronen i alla fall. Man kunde blanda den i saft eller på en sked med yougurt oxå. Hoppas att detta hjälper mig nu då!! Kommer att ta det morgon, middag, kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var en bra men stressig och varm dag! 
Älskade lilla Hilja är verkligen en riktig liten odåga, men extremt söt sådan!
Som vanligt när vi ska ses jag och Anna , Stefan och alla ungar så blir vi uppstressade av varandra. För mig gick det bra tills jag fick ont och blev mer uppstressad av Anna och Stefan. Men det var i vilket fall som helst mysigt och skönt att få komma ut lite bland folk igen. Mycket lättare när barnen är med. Lite foton från igår.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Louise

30 Jul 2013 13:29

Hoppas att det hjälper nu!!!

Ja olivolja funkar ju till hela kroppen! Jag brukar ha det i fotbad och handbad oxå :)

Kommentera

Publiceras ej