tera

0kommentarer

Håller jag mig över ytan hela tiden, talar normalt, ler och skrattar när nån pratar med mig medan jag dör innombords. Andra stunden sjunker jag som en sten ner till botten och jag vill Gömma mig för alla, försvinna långt bort och alldrig komma tillbaka. Så trasig som människa. Så trött. Hela tiden på spänn för att det kommer hända nåt hemskt. Främst orolig för de mina. Hela tiden rädd att ingen bryr sig om mig på riktigt. Jag är mest till besvär. Ingen skulle faktiskt sakna mig förutom barnen, om ens dom skulle det. Lets face it! Jag är en värdelös hopplös individ om man ens kan kalla mig för individ. Önskar att jag kunde ta barnen och försvinna långt härifrån just nu och lämna alla andra bakom mig. Mår illa när jag tänker på att vara social, tvinga sig ut på sociala träffar. Vad har jag att komma med,eller prata om. Barnen, och sjukdomen. Jag vet inget annat. Ser inte på tv, läser inget längre. Jag har inte en susning om hur den "normala" vardagen ser ut. Jag vet inte hur man ska bete sig. 
 
Nä bara att skita i det och hoppas på bättre tider. Ha! lätt för er att säga.
Ni missförstår om ni tror att jag är ute efter sympati. Vill bara få ut hur jag mår så att ni en dag vet varför jag inte finns kvar och inte hör av mig. Önskar att jag slapp att höra av mig till nån. Vill bara vara ensam och långt borta härifrån.
 
Önskar att jag kunde slänga allt jag har och ta en enkel biljett till varmare ställen.
 
Är så van att bli besviken så det bästa vore verkligen att försvinna i stället för att vänta på nya smällar.
 
Så mycket som rör sig i skallen just nu att jag inte kan hantera nån form av stress. Glömmer allt viktigt och kan inte göra mer en en sak sammtidigt. Bajs. Ser fram emot nästa terapi samtal, för det behövs sannerligen just nu. Mycket saker i görningen just nu så det blir mycket hjärnstress.
 
Vågar inte tänka positivt just nu. Men detta blir förhoppningsvis lite bättre snart. Sänker en av medicinerna och den gör att jag känner mig fruktansvärt nedstämd rätt som det är. Pendlar med väldiga kontraster.

Kommentera

Publiceras ej