bla,bla

1kommentarer

Besöket till kuratorn började jobbigt men när jag gick där ifrån kändes det ändå bra, fick lite mer klarhet i vad som förväntas av mig och vad hennes uppgift är osv. Är stolt över mig själv för att jag tvingade mig själv till ett samtal med pds efter kuratorn, även det gick bra tillslut. Nu kanske jag kan släppa på besvikelsen och känslan av ensamhet kanske ordnar sig. Ska till livskunskaps gruppen i morgon och det är en utmaning. Får se hur det går, det är första gången.  Alla självmordstankar och syner poppar fram var annan dag men vågar nog hoppas på förbättring även där. Bara jag inte är ensam för mycket med all smärta och värk. Beroende på hur det funkar imorgon så blir det ev. måndagar och torsdagar på pds hädanefter och ons hos kuratorn. Då är det bara sjukgymnastiken kvar att fixa...
 
Annars så har jag haft ovanligt ont i högersidan och har tagit mycket mediciner idag utan att det har hjälpt tillräckligt. Har gjort rörelser i dag som jag kommer att lida för längre fram. Jä,jä. Har köpt lite grejer på sechond hand i dag. Ett playmobil skepp för 100 kr till Erik och lite små grejer till mig. Bla en skinn jacka och två tröjor. Har lagt ut lite foton på andra bloggen.
 
Nu måste jag försöka sova. Alvedon,attarax,morfin ska väl funka.
 
 
 Tröjan. Andra tröjan är oxå röd och svart fast randig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kul när man får lite beröm över nåt man inte själv tyckte var det minsta märkvärdigt :))
 
Tog detta fotot utanför Annas dörr förra veckan. Inte mycket redigering åtminstone inte i många steg eller lager. Glad att folk gilla i vilket fall som helst.
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

15 Mar 2013 14:48

Grattis! Det är ju hur stort som helst..faan vad coolt. Underbara foton :) Minä rakastan sinua

Kommentera

Publiceras ej