ont

2kommentarer

Men planerar att ha en trevlig fredagskväll ändå ! Snart kommer nämligen Jonas och Alice hit och hälsar på lite, vi ska göra tacos :) Orkar aldrig göra det själv så det är lika bra att passa på!
 
 
Börjar bli lite orolig över alla stopp i halsen, värk och backflöden. Känns som matstrupen ska explodera ibland. Alla andra negativa tankar förträngs just nu. Orkar inte gå omkring och må skit. Klistrar hellre på ett leende och gör det bästa av situationen.
 
 
Hoppas alla andra jag tycker om får en härlig helg!
 

2 kommentarer

Sofia

09 Mar 2013 13:17

Hej! Jag har också Akalasi, fick diagnosen vid 10års ålder och idag är jag 20. Det är så skönt att läsa om andras erfarenheter och kunna se likheter mellan mig själv och andra som har valt att skriva om det. Under alla dessa år med diagnosen, har jag inte känt/vetat om en enda person som har Akalasi (om man bortser från internetvärlden) men faktum är att en på mitt jobb fick diagnosen Akalasi för några månader sedan. Givetvis var det inte roligt att höra men samtidigt kunde jag le på insidan då jag förstod att shit, det finns faktiskt mer än jag själv som får leva med sjukdomen! Vänligen, Sofia

Anonym

12 Mar 2013 20:08

Underbart foto på dig o kissen:) Älskar dig..hoppas du får något lugnande svar av dr.../Anna

Kommentera

Publiceras ej