träning

0kommentarer

Morsdag...  Jag saknar Maj-Britt! Barnen saknar henne med, hon var en typisk farmor.Kan inte fatta att hon inte är här längre. Hon älskade alla sina barnbarn så himla mycket! Älskar dig...
 
 
 
 
 
Nya tag igen efter träningsuppehåll. Denna gången ska jag verkligen bara hålla mig till promenader. Försöker tänka positivt och försöker att le mer.
 
 
Min familj för alltid... Vad ni en snackar för skit så är Stefan alltid en familje medlem för mig. Jonas är min bästa vän. Alice är mina barns syster. Förstår att det sticker er i ögonen att jag umgås med båda mina (ex) Men det är dom som finns där för mig, hjälper mig och stöttar mig när jag bara vill dö. Tar med mig ut när jag inte kan göra det själv, hittar på saker med mig för att jag ska må bättre. Hör av sig varje dag för att kolla läget. Jag åker sällan någonstans utan nån av dem pga olika sjukdomsrelaterade anledningar. Ibland känns det som dom är det ända jag har. Utan er skulle jag inte orka leva mer.
 
 

Kommentera

Publiceras ej