trött

3kommentarer

mår inte bra igen. Försöker desperat att ta mig ur den annalkande och växande depressionen som kommer och går. Är svag. Orkar ingenting och ser ingen glädje i nåt längre. Bara när jag är med barnen och jag ser dom bli glada, det är när jag är själv hemma som allt kommer tillbaka igen. Hamnar i sinnestillstånd som skrämmer mig som om jag inte kan styra över alla tankar som hysteriskt flyger runy i huvudet, jag vill bara få slut på all rädsla skräck som suger musten ur mig. vill inte hmna här igen vill inte tillbaka för orken tar slut. Jag tror att jag behöver mer hjälp igen och orkar inte få den. isolerar mig igen och är folkskygg och ledsen. Jag vill leva och jag är tacksam för att jag lever och har friska barn men jag kan inte hindra tankarna och fantasierna som blir värre och värre. känner mig så hopplöst ensam och övergiven. <vill inte vara kvar här jag vill känna frid och bara släppa taget om mig själ, försvinna
 

3 kommentarer

Linda

14 Feb 2014 13:15

Två steg framåt, ett steg tillbaka...fortsätt kämpa!

Anonym

14 Feb 2014 18:32

Svacka..det KOMMER bli bättre. Du är ensam men ändå inte om du tänker efter..älskar dig!

blää

15 Feb 2014 20:39

Tänker på dig, skickar ett sms ibland, önskar det fanns mer man kunde hjälpa till med.. Vill att lilla Idapida ska må bra och känna sig stark. Önskar att man kunde göra nåt roligt för att pigga upp när du är nere.

Kommentera

Publiceras ej