:P ;) <3

0kommentarer

Jag ogillar smilys och hjärtan hit och dit. Men! Jag använder det hela jävla tiden. För precis som jag läser av människors ansiktsuttryck eller kroppsrörelser så använder jag mig själv mycket av gester och grimaser när jag träffar någon för att jag vill att dom ska förstå mig på ett tillfredsställande sätt. Så när jag skriver måste jag ju visa vilket humör jag är på annars kan någon misstolka mig. Varför bryr jag mig så mycket?! En större fråga är väl varför folk retar sig så vansinnigt mycket på såna små skitsaker. Okej att man kan störa sig men det finns väl värre saker att stressa upp sig över. ;) 
Man måste ha få stora problem eller svårigheter i livet om man på allvar blir helt galen bara för att någon gör en särskrivning för mycket eller råkar skriva en negativ statusuppdatering nån gång ibland. Kan okså störa mig massor på vissa men det rinner av mig lika snabbt när jag tänker på viktigare saker.

Kommentera

Publiceras ej