host

0kommentarer

varit förkyld i hundra år känns det som men bara vanlig förkylning inget jobigt förutom själva tätheten i näsan. Nu har det blivit värre helt plötsligt,ont i halsen toktäppt och så där härligt rinnig i ögonen. Har alltid sagt att jag inte tänker klaga över en förkylning då jag hellre tar en redig sån än nåt annat. Blir mest irriterad för att jag inte kommer klara av att gå ut och gå. Får feber på en gång då och blir sängliggande igen. Morr, Jaja det går förhopningsvist över till på måndag. Då ska jag till sjukan i skövde på förberedande samtal inför op måndagen efter. Får inte ha kvar förkylningen när jag ska opereras vägrar ställa in när det är så svårt att äta nu.
 
Mår allmänt rätt pissigt fortfarande. Rolig prick jag. Har iofs satt ut en medicin ganska snabbt och satt in en ny igår, Får se om den hjälper denna nya, mot neuropatisk smärta samt psykiska problem. Förmodligen pga biverkningar som mitt imunförsvar är så nedsatt just nu. Hoppas bara att jag rider ut stormen denna gång utan att hamna på hispan. Inte så kul som det låter :P 
 
 

Kommentera

Publiceras ej