hmm..

1kommentarer

varför ska man vara så förbannat komplicerad för??? Orka!! Det enda jag vill ha är en familj och ett lyckligt normalt liv, älska någon i motgång och i medgång ska det verkligen vara så svårt. Jag har slutat snusa jag lyssnar och är resonabel, jag talar om hur jag känner mig jag varnar dig före jag mår dåligt jag visar hänsyn jag gillar sex är omtänksam och givmild snygg snäll, rolig mellan varven och vet att jag skulle bli en perfekt fru om nån bara visade mig tillräckligt med kärlek... gör ALLT för den jag älskar, allt. Jag är fan ett rätt bra kap... sen kommer nackdelarna... Sjuk ofta, lätt irriterad när jag har ont, ledsen och deprimerad mellan varven då det blir för mycket, pratar kanske för mycket ibland. Men det enda kravet jag egentligen har är att man ska visa hänsyn och förståelse och en extra dos av kärlek i form av berörning och kyssar, inte nödvändigt med överflödiga ord. Jag känner mig oerhört misslyckad mellan varven då jag inte har något jobb och har aldrig haft. Ingen utbildning, ingenting... På så vis är jag verkligen inte ett kap i alla fall... Snarare en oduglig fattiglapp... trackar ner för mycket på mig själv gör jag också.. För helvete...............

1 kommentarer

Linda

12 May 2011 21:18

Du är en av de bästa, roligaste och finaste jag vet! Och dessutom sjukt vacker! Du förtjänar det bästa!

Kommentera

Publiceras ej