Happy!

1kommentarer

Igår åkte jag barnen och Jonas till Överby i Trolhättan. Jag har inte varit på stan eller varit ute mer en nån enstaka gång den sista månaden och då i korta stunder. Har ju inte orkat nåt! Så igår morfinerade jag mig och njöt av att få se folk och gå in och kika i affärer! Efter 10-15 min blir jag alltid trött och börjar få ont i ryggen axlarna och högersidan men jag bet ihop och Jonas och barnen hjälpte till att bära min väska och påsar. Det var jätte kul att komma ut och köpa lite kläder och bara njuta av att känna sig "normal" Barnen var glada och duktiga och allt var frid och fröjd. Mådde skit rent ut sagt när vi åkte hem men tog en powernap i bilen med den underbara sätesvärmaren i ryggen.
Louise ringde och bjöd hem mig till henne för hon och två andra vänner skulle gå ut lite! Funderade på¨att stanna hemma med tanke på att jag vet hur jag skulle må idag efter överby osv men struntade i det för jag har velat komma ut så länge!! Drack lite vin hemma hos Louise och började må bättre. Det är skrämmande egentligen att lite alkohol och en massa glädje kan vara så bra smärtlindrande. Jag dansade till och med och det känns idag men än så länge var det värt det för vi hade det såå roligt! Försöker att mota bort små panik känslor över hur jag kommer att må i morgon och resten av veckan. Skitsamma! Det har varit en riktigt bra helg, bästa på länge!
 
 

1 kommentarer

Louise

13 Nov 2012 21:05

Vad kul att du hade kul! :D Jag hade askul som du nog märkte hahahaha ;D

Kommentera

Publiceras ej