skit dag

1kommentarer

mår inte så bra idag..allt känns tungt och jobbigt. Har ringt runt hela dagen känns de som, min så kallade läkare glömde bort mig idag, som vanligt! och när hans jävla sekreterare ringde upp mig fick hon mig att bli förbannad men ja se ju hä att do int ha vart har på lange jo! va gälle di egentligen? jag behöver ett läkar utlåtande!!!
ja ha men han inte vara din läkare längre  do inte vart här på lange no eh?  Jag SKA ha ett läkar utlåtande om min sjukdom av MIN Läkare den enda LÄkaren jag har haft sen jag blev sjuk!!!!! osv.. han ska ringa upp mig snart, sa hon! lär väl märkas tids nog.
ringde för att fixa en kurator till alla mina bekymmer just nu vilket visade sig vara lika lätt som vanligt! hon skulle höra av sig snart igen.. ringde och fixade en ny sjukgymnast (då min har slutat efter 11 år med mig) dom skulle höra av sig snart.. ringde försäkringskassan för två olika ärenden varav en jag fick en tid till på fredag och den andra skulle höra av sig snart..ringde till min dietist ..hon skulle höra av sig SNART.
känner mig misslyckad och kass ingen som vill ta sitt ansvar av läkarna för jag är ju inte BARN längre så jag får fixa nya läkare själv..
måste handla men vågar inte åka själv.

har ångest över att jag har lämnat ungarna till Stefan..vet inte varför vill väl inte vara ensam bara..efter jag har lagat bilen nästa vecka så måste jag spara till hjulinnställning o ballansering till nästa månad och efter de så måste jag spara till nya däck! jag vet att man inte ska klaga osv men mår faan inte bra just nu så jäkla mycket skit som händer runt en så man hinner inte andas knappt, har ångest över nära som mår skit! vill att alla ska må bra!!!!
imorgon ska jag till komvux börjar där kl 13..nu när jag klagat massor så ska jag ta på mig mitt leende och vara gamla vanliga Ida

1 kommentarer

Elinor

09 Oct 2007 13:10

Hej vännen..
Hoppas att allt går bra nu..
Kram på dig..

Kommentera

Publiceras ej