satans spawns...?

3kommentarer

Nu har jag precis kommit hem från stan med barnen. Ungarna klättrade omkring i klädställningarna ålade på golvet, skrek, retade varann och var allmänt... ja! som dom brukar vara, odrägliga bland folk! Nu är det bestraffningar utdelade från mig så denna dagen kan komma att bli mycket spännande. Lite senare ska vi till  min käre Far och där tror alltid ungarna att de kan bete sig hursomhelst eftersom Lilla Morfar inte bryr sig lika mycket som "dumma mamma".
Lyckades iallafall komma ut ur affären med ett par snygga hängsle liknande jeans och en tröja till Tim, Två par snygga tröjor till Erik och ett par varma vantar. Slutsumma över 1000kr! men som tur var det ju 50% på allt så kom undan rätt billigt ändå för det var fina märkeskläder. 

Jag skulle behöva köpa mig en mössa och varma vantar det är över 10 minus här. Desvärre är det inte så lätt som man kanske kan tro att ta sig in i en affär med två små skitungar som gör allt för att driva mig till vansinne!

Nu hungrar jag snart ihjäl så får nog ta och fundera ut vad man ska äta kanske... jag vill ha pizza... jag behöver nog pizza när jag tänker efter...
Inget spännande att komma med så bäst å avsluta...

3 kommentarer

Elinor

29 Dec 2008 18:37

Halloj vännen!



Vad händer på nyår då??





kram kram

Fru Evelina

30 Dec 2008 13:59

haha ja du förtjänar allt lite pizza tycker jag =)



kram!

Anna Auf Rubenstein

01 Jan 2009 23:07

Jag lider med dig!!!

Kommentera

Publiceras ej