Long time no seeee..

3kommentarer

Jag har inte suttit framför datorn på ett tag.. har haft fullt upp, det har ju hänt en del obehagligheter kan man ju säga men mitt upp i alla dessa otrevliga saker så har jag även haft det trevligt!
går de i hop?! ja,ja tänker inte gå in på detaljer just här då.. finns ju vissa spioner som iaktar mina innlägg..

Idag har det varit full rulle, har vart barnvakt åt Tom och de har verkligen gått in för att driva mig till vansinne.
Tack o lov så har Tom åkt i väg nu och Timpa sover just nu..bara Erik kvar nu då. Å denna ljuva tid!

nää nu har jag faan inget vettigt att komma me så ja avslutar..

3 kommentarer

Linda

27 Jan 2008 10:02

Hallå, här har du en som bruka speja i din blogg :)
Kyss på kinden

Mia

27 Jan 2008 22:35

Jag måste också bekänna, jag kollar oxå ibland;p

eda

28 Jan 2008 13:40

jaså Mia! men de tycker jag är kul om du gör! spionen jag talar om är Stuff! han tycker det är kul att vara här inne och spionera jämt så man kan ju inte skriva så mycket privat om man säger så!

Kommentera

Publiceras ej