Och glorian lyser starkare ovanför mitt fagra huvud en någonsin förut...

5kommentarer

Jag känner mig hög
... på livet. Mitt perfekta liv!  ... Mina perfekta barn, alla mina vänner och bekanta som dyrkar marken jag går på.
Allt jag rör vid blir till guld!
Jag... Gudinnornas Gudinna personifierad är fullkommligt fulländad...perfekt!
Jag förstår mycket väl att ni bli avundsjuka... Men! ...Förtrösta ej! En dag, en vacker dag... Om ni har ordentligt med tur! Så kanske ni belönas med den största äran av alla! att få träffa mig, face to face, en gudomlig upplevelse ni sent kommer att glömma, era sinnen kommer att upphöjas och frid innfinnas i era misslyckade liv.


JAG ÄR GUD


...Det måste vara så




5 kommentarer

Madeleine.

09 Nov 2008 08:15

HAHAHAHAHAHAAA! Har du slagit i huvudet eller är du hög på riktigt =P

Anna Auf Rubenstein

09 Nov 2008 09:26

Ehhh Ok if u say so!



Du är sjuk!! Haaaaaa ha ha haaaaa

Elinor

10 Nov 2008 08:59

Hahah, vilken tur att jag känner dig då gumman ;-P

puss och kram

Loijsan

10 Nov 2008 17:14

De e ju därför ja e så jävla lycklig då;) för att ja känner dig=))

Steve Lando

30 Nov 2008 16:44

Det kan inte va på något annat sätt, endast så bör man se på dig.

Kommentera

Publiceras ej