Hedemora

4kommentarer

Nu är jag mycket piggare och mår faktiskt bättre, trots den långa dryga resan igår!
Det var faktiskt en ganska underhållande resa ...
Vid ett tillfälle hade jag en liten traktor med släp framför mig full lastad med vrålande kossor som käka hö och blängde på mig! Sedan blev jag underhållen av ljuv musik i form av timbaktu "tack för kaffet" Alla som känner mig vet ju hur mycket jag älskar bred skånska och Timbaktu! :(

Veckan efter operationen har gått fort, men jag har varit så dålig att jag knappt minns nånting från hela veckan! har mest varit sängliggande. Nu mår jag som sagt bättre igen, men oroar mig lite för en konstig  yrsel jag har som bara blir värre för varje dag som går. hjärntumör kanske?
Drömmde helt sjuka drömmar inatt oxå. Mamma sprang runt och dödade folk och jag gömde mig hos grannen för annars hade hon haft ihjäl mig med... när jag frågade om hon inte hade dåligt sammvete över att hon dödat en massa människor hon känner så svarade hon: -Klart att jag har det...men,men shit happens typ!

ja, vad ska jag mer säga!? Hoppas alla mår bra. Nu ska jag äta lite snart och sen mysa lite med min älskling.

4 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

21 Oct 2008 10:39

Haaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaaaaa jag dööööööööör....



Allt från de smaskande kossorna till mamma som kutar omkring och mördar alla.... hela min dag är räddad nu tack vare detta vackra skådespel i min hjärna!!!



Älskar er!

Linda

21 Oct 2008 14:50

Krya på dig din hårding... saknar dig massor. härligt att höra om dina upplevelser, allt från råmande kossor till Timbuktu (erkänn att du är hemligt förtjust i den låten).

Madeleine.

21 Oct 2008 18:55

Hoppas du blir bättre iaf! Det är antagligen hjärntumör. Jag har haft väldigt ont i foten och misstänker kärlkramp eller nått. Ingenting är omöjligt i denna hemska värld ! Vi saknar dig massor!! Kramar!

Elinor

21 Oct 2008 20:53

Vad skönt att du mår lite bättre nu i alla fall..



Saknar dej, kram <3

Kommentera

Publiceras ej