kräk

2kommentarer

Jaha... då har  stackars Tilly spytt här i natt... Hela sängen och gossedjur och allt. Hon hade spytt i tisdags och de trodde att hon var frisk i fredags när de lämnade henne men det var hon alltså inte! Stackarn. Men hon verkar må bättre nu...
Nu sitter Erik i soffan och säger att han mår illa! jag har inte tid, ska in på sjukhuset på måndag ju, avbokar jag denna tiden vet man aldrig när man får en ny. Synd att man inte var så smart att man åkte hem på en gång innan fredagen som jag faktiskt p.g.a min sedvanliga paranoia hade tänkt. Men, men...
Vet inte hur jag ska göra med nåt känns det som. Jag har endel att tänka på. Nån som vill skjutsa mig till och från sjukhuset? hehe...
De begynnande problemen med operationsdagen kan komma att bli mer problimatiska då ens kära kille (som följer med för att hjälpa till) inte har körkort och är därför inte till nån vidare hjälp när det gäller biten dit och hem..
"men vad ska man med körkort till?"  (- punkt,punkt,punkt)

Hmm... låter lite bitter och grinig idag kanske, men allt går ju åt helvete hela tiden och jag kommer snart att FRIVILIGT lägga in  mig på hispan.
Till råga på allt elände så var Pappa sjuk så min bil är inte lagad.
återkommer säkert med mera gnäll inom en snar framtid.


2 kommentarer

Anna Ouf Rubenstein

09 Mar 2009 15:17

Jag önskar att jag kunde vara till hjälp... känner mig hjälplös! Jag älskar er!!

Anna Auf Rubenstein

09 Mar 2009 15:18

Hoppas ni tillfrisknar och kommer hem snart!

Kommentera

Publiceras ej