uppdatering

3kommentarer

Det är kul att ha Cia och Oskar här! Jag har verkligen saknat dom. Nu står Cia och färgar håret medans Oskar sover. Anna sitter och ser på våra bästa år ;)
Som de flesta vet så har jag åkt för att laga bilen några hundra gånger det sista månaderna och nu på måndag ska jag laga den igen... Underkänd på besiktningen!! faktiskt oväntat att den inte skulle gå igenom... Men ändå inte, eftersom jag tycks vara förföljd av kostsamma problem när det gäller den där jävla skit bilen!!! AAAARHHH

Har fortfarande ingen lust att skriva nåt här inne men tvingar mig själv då det har varit ganska kul det sista när människor man älskar har varit här. Linda var här och hälsade på förra veckan sen kom ju Cia i fredags så då han vi träffas allesammans ett tag i alla fall. Så jävla skönt att träffas och skratta när alla har samma humor. Även när vissa människor mår dåligt så behövs det skratt!!! Nu orkar jag inte skriva mer tack o hej


3 kommentarer

loijsan

28 May 2009 12:12

men du! sälj biljäveln! Du hade fått en ny för dom pengarna du lagt ner på den!! går inte min o fixa så ska ja sälja den o köpa en annan!



Mår du bra iaf?

saknar dig!

Linda

31 May 2009 20:50

Det var härligt att träffa er och skratta loss lite! Saknar dig + gänget redan! Kram Linda

Anna bergenstråle

04 Jun 2009 12:11

Det var underbart när alla var sammlade, nu är det mindre underbart när alla är i sär igen! :-( Saknar er alla!!!

Kommentera

Publiceras ej