skriker tyst

5kommentarer

känslor av vemod kväver min lust...
Jag vill ha mer
Detta känns rysligt bekant.
Alltid lika vemodig och motsägelsefull, inget går ihop i min förvirrade hjärna. jag kan inte ens prata längre, kan inte förstå de enklaste saker, ett huvud som sitter orörligt med ett öppet gap och en tom stirrande blickvill inte ens skriva men jag tvingar mig själv till det du MÅSTE!!! Fattar du trögt?
känslor av vemod kväver min lust...
Jag vill ha mer
Detta känns rysligt bekant.
Alltid lika vemodig och motsägelsefull, inget går ihop i min förvirrade hjärna. jag kan inte ens prata längre, kan inte förstå de enklaste saker, ett huvud som sitter orörligt med ett öppet gap och en tom stirrande blickvill inte ens skriva men jag tvingar mig själv till det du MÅSTE!!! Fattar du trögt?

5 kommentarer

Louise

13 Oct 2011 23:02

Tack vännen :)



Vi får ta en frulle snart oxå, så ska jag baka en apelsinsockerkaka oxå :)

Louise

17 Oct 2011 11:22

Tackar! :) Hur ska du sminka dig? Du skulle vara mördare psykopat eller vad var det nu?

Louise

18 Oct 2011 16:56

Ja det är taget på väg till dagis :)

Louise

28 Oct 2011 12:38

Tack tack! :D

Anna

28 Mar 2012 23:22

Skiv gärna ner lite poesi i bloggen åxå..och passande bilder till :)ÄLSKAR din hjärna ;)

Kommentera

Publiceras ej