växer

0kommentarer

Har gjort morgon yoga i några dagar nu och grund övningarna i thai shi försöker jag med efter yogan. Man känner redan att kroppen har mjukats upp trots all satans träningsvärk över allt i kroppen. Det känns skönt efter man har gjort sina övningar, fridfull och glad. Trött som en gris idag dock! Gick med barnen till skolan, så där fick jag ju nästan 20 min promenads träning. Sen stod jag på orbitrecken efter yogan och thai shin, i 5min. Ja och snart ska jag gå och hämta ungarna från skolan. Faan vad jag älskar min barn!! Underbart att gå med dem till skolan idag trots att vi var sena. Dom gör mig så stolt! Tim läser jätte bra nu och Erik får beröm av fröknarna att han är duktig och tidig på endel saker. Gullungar! 
 
Detta fotot togs när han gick sista dagen hos dagmamman Gerda! Han är på väg att bli en stor kille! Men vi saknar allt Gerda!!
 


 
 

Kommentera

Publiceras ej