AVSLUT

1kommentarer

Tog bort facebook kontot, eller snarare avaktiverade jag det. Får sån ångest när jag går in där, vet inte varför. Men det är samma kännsla och ångest som jag får när jag måste gå nånstans själv. Orkar inte med mer ångest nu. Har lust att spy hela tiden. Mår illa av ångest och stress.  Vill bara försvinna. Känner mig som en oduglig äckig människa. Jag äcklar mig själv. Med allt. Orkar inte mer skit. Vill bara vara normal. Frisk. Inte sjuk på något sätt. Mina barn förtjänar bättre. Har inga pengar kvar. Får vänta tills på torsdag. Gör inte saken bättre precis. Sover dåligt. Sämre.. Jag mår snart lite bättre. Jag måste det. Jag har inte något val. Barnen kommer i dag. Känner mig odugligare än vanligt när jag inte kan göra nåt med dom. Har inte råd att göra nåt. Allt behöver ju inte kosta nåt. Bästa vore om jag åkte till Anna och var där i helgen. Börjar känna mer apati. Finner ingen anledning att äta. Är inte ens sugen på saker som jag alltid är. Mår bara illa.
 
Orkar inte träffa nån, orkar inte vara snäll, orkar inte prata med nån. Vill bara bli lämnad i fred.

1 kommentarer

Anonym

12 Apr 2013 19:32

önskar att du fick må bra.. riktigt bra.

Kommentera

Publiceras ej