sol

1kommentarer

Jag tror nästan alla lider av lite d-vitamin brist just nu så idag har det varit underbart skönt att solen har tittat fram lääänge! Humöret blev lite bättre i alla fall även om rastlösheten kryper i en nästan ännu mer än vanligt just nu.
Känns som att jag alltid hamnar här - i  min säng i brist på underhållning -
 Vet inte vad jag ska göra. Börjar läsa lite i nån bok och tröttnar pga koncentrationssvårigheter och rastlöshet.
Känner ärligt talat mest för att bli stenhög eller välldigt full. Nersövd ett tag vore nåt.
 
Så då ligger jag i min säng med datorn i knät. Igen. Dag ut och dag in. Solens strålar träffar väggen i sovrummet och skuggor kastas från ljusstakarna i fönstret, vackert. Får lust att måla men orkar inte ta tag i det. 
Vem är denna främling som tar över min hjärna och styr och ställer och bestämmer att jag ska tycka allt är meningslöst. Tålamod ! Inte min starka sida.

1 kommentarer

Anonym

17 Feb 2014 17:22

Gör något! KOM IGEN! upp och hoppa för faan.. fast gör ju samma jag också.

Kommentera

Publiceras ej