...fan!

1kommentarer

Har inte orkat skriva nånting på ett tag, så nu känner jag mig tvungen att skriva några rader.
Farmor,  Älskade Farmor har varit här och hälsat på i helgen!  känns lite overkligt på nå sett, jag menar det är ju inte allt för ofta Hon orkar ta sig några längre sträckor..själv desutom! Det har varit jätte mysigt att ha henne här och jag kommer sakna henne  så otroligt mycket!

Vi kom hem i fredags har ju som bekant varit "bortrest", det har väl gått bra om man bortser från vissa små saker!
men tänker inte nämna något här eftersom det finns små spioner som nässtlar sig in på min blogg.. Du vet vem du är!
synd att man inte längre kan skriva nåt här inne utan att vissa ska lägga sig i och analysera de man skriver och totalt misstolka allt desutom! Jag hoppas du tar åt dig och skiter i min sida..för som du själv har sagt jag sköter mitt och du sköter ditt! osv...

1 kommentarer

Anonym

06 Nov 2007 22:34

Inga problem

Kommentera

Publiceras ej