ca 11 timmar kvar

0kommentarer

Idag har jag överaskat Tim! Det är alltid lika kul att jävlas lite me barnen, jag hämtade dom som vanligt hos dagmamman och ja sa åt Tim att vi skulle vara hemma heela dan och städa och han skulle få hjälpa mamma massor! och att allt skulle vara jätte tråkigt men nödvändigt! ingen lek ingen tv baaara städning heeela daan!
Tim var skit förbannad i bilen när jag sa att vi skulle åka och köpa städ grejer! gissa om han blev överlycklig när vi parkerade vid badhuset!
både han och erik stormtrivdes verkligen det var helt enkelt en super bra dag!
imorgon ska ja träffa Ellen kl 10 hon ställer upp som stöd för mig tack o lov! slipper jag sitta som ett miffo inne på komvux och vänta på att göra bort mig! har en tid hos en kärring där kl 11 önska mig lycka till ! jag är ett fegt kräk och borde avlivas.. hoppas jag inte ballar ur helt och gömmer mig nånstans när de kommer folk..
                                                                                                                                        image16

Kommentera

Publiceras ej