De ä ju tur att man har mobilen..

1kommentarer

varför ska jag va en sån puckad idiot för?! nu har jag ångest för att jag råkade köra för nära trottoar kanten me bilfaan så navkapseln ser förjävlig ut och däcket ser en aning slitet ut!  varför ida varför?

komvux skulle jag ju gå till idag också! så här gick det till: jag kom in i entren och fick till min stora fasa syn på ungdommar överallt och ¨då var de kört hade ingen aning om att jag var så här folkskygg fortfarande,
jag drog genast fram mobilen och låtsades ha ett sammtal med någon när jag isjälvaste verket stod och ringde till min hemtelefon me vetskapen om att ingen var hemma ja för då kunde ju ingen ringa mig medans jag stod och låtsades tala i telefon för de hade ju verkligen varit pinsamt. jag vågade mig ivilketfall sommhelst på att se mig lite omkring med telefonen tätt tryggt mot örat och fick syn på skylten mot studievägledarna men där satt ju en massa människor så jag vågade inte gå dit utan fortsatte mitt  "sammtal" medans jag lugnt gick där ifrån och ut i tryggheten.

ja! så imorgon är de nya tag som gäller! ingen jävla mobil ska med och jag ska banne mig springa in utan att se mig för..hoppas jag inte snubblar över nån bara hmm ja jag återkommer med detalier om mitt andra försök imorgon.. gonatt.

1 kommentarer

Linda

25 Sep 2007 07:52

haha...det där är folkskygg-deluxe tror jag. Anna kan väl komma med för att hålla dig i handen och tryggt lotsa in dig? Lycka till idag då - andra gången gillt. Puss & kram.

Kommentera

Publiceras ej