kanel och vanilj bullar

0kommentarer

sitter och käkar bullar! fick en påse av stefan igår för han hade varit hurrtig och bakat lite! he,he inte mig emot!

får nöja mig med pulver kaffe stefan har tagit kaffe bryggaren, jag ska fixa en kaffe kokare tycker de är rätt coolt me kok kaffe! hehe jaamen visst är deväl de!?
jag har smitit undan från barnen en stund dom sitter och ser på barnkanalen nu med varsin kex choklad i munnen.
måste muta dom lite om man ska komma undan. faan va tråkigt väder de är ute de spöregnar bara öser ner jag som hade planerat en massa saker vi skulle göra idag utomhus märkväl! och jag har inga regnkläder ja ja vet dålig mamma alla föräldrar måste ha regnkläder ju, men inte jag inte! fy dig Hilja!

nä jag får sammla mod och ta en tur till badhuset istället de älskar dom små. får se hur de blir idag,men vi måste ut annars kommer ett brott att begås av nån av oss!

Kommentera

Publiceras ej