självömkande

1kommentarer

Nu har stefan fått en lägenhet. han kommer nog att flytta in redan nästa vecka.
självklart fick han våran gamla lägenhet! ja han kan nog fixa iordning den hoppas jag för de var ju långt ifrån en dröm lägenhet när vi bodde där!

befinner mig verkligen i en ekonomisk kris just nu och bättre lär de väl knappast bli antar jag. jag måste försöka spara en liten summa varje månad annars är de kört me räkningarna här hemma.

saknar mina vänner mina kusiner och min familj känner mig bara ensam just nu.
imorgon fyller jag och anna år yippi! ingen av mina vänner behagar komma. sofi är magsjuk ellen har inte hört av sig maria kan nog inte men kanske min trogne granne kommer!
ser ivilket fall som helst fram emot att mor och Dina kommer, Malin får nog ingen skjuts som vanligt. stackarn!

fy vad jag klagar idag! ne, jag ska strax hämta barnen och då lär jag se till och muntra upp mig så dom möts av en glad och trevlig mamma. Erik ska vaccineras idag han ska få en hemsk spruta och sen kommer han nog att må dåligt resten av kvällen lilla killen! nu får jag skynda mig hoppas alla andra mår bra!.

1 kommentarer

Linda

10 Sep 2007 15:53

Stackare! Ekonomisk kris, det låter inte kul. Kan du inte sälja grejer på Tradera? puss puss

Kommentera

Publiceras ej