Trevlig dag..

0kommentarer

Idag har Malin och Järve varit här och hälsat på lite! det var verkligen jätte kul att de kom hit, vi har fikat och tittat på top model hela dan, stört oss på hur falsk Tyra Banks är och grämt oss över att vi inte har rätt längd för att medverka i svenska top model! det får helt enkelt bli idol för oss..

sen vet jag en hemmlis om Malin, men den får hon berätta för mina kusiner först så jag inte förstör överaskningen!

Annars lider jag som vanligt av en smula beslutsångest..Vi skulle åka till Killfors på Mån men har inte tillräckligt me pengar nån av oss. måste ivilket fall som helst åka till fagersta, Thor fyller 10!
det är ju bara de att jag måste till studievägledarna på komvux innan de är försent och bokar jag tid nu så har jag förmodligen en tid till nästa vecka..och där ligger problemet! måste ju till fagersta nästa vecka,  pappa har desutom lovat att fixa bromsröret på bilfaan! ja! och min handikapsersättning går ut snart så jag måste söka nytt så fort som möjligt, fixa Läkar utlåtande av en läkare som alltid håller sig undan från mig ser verkligen fram emot detta!

Ne! men allt kommer nog att gå fint blir lite stressad bara är inte van vid allt detta nya! det är slut på mina soffpotatis dagar och jag gråter...

Kommentera

Publiceras ej