Borde sova...

4kommentarer

Nu är det snart slut på snytkalaset! Jag har bestämt mig för att jag ska vara helt frisk till på måndag.
...Ja, så frisk som jag nu kan bli.
 
Jag och barnen har varit och köpt en tröja och ett par gympaskor till Tim idag. Gick in på zoo en sväng för att titta på fiskarna, vilket var mycket uppskattat av mina små "änglar" . Sedan satte vi oss ner och käkade lite korv me bröd på ica resturangen. Gick till  lekplatsen en stund och sen vidare hem till min bakfulla syster, som tydligen trivdes bättre hemma hos mig, trots att hon ideligen kallade mig för en "bitch" och att jag var dum ihuvudet å bla,bla,bla.
Visserligen har jag haft lite pms symtom idag, men förstår då inte varför alla ska djävlas lite extra då när jag har varnat
dom först! Geee miiig kraaafteeen.../ Heman.



    

4 kommentarer

Anonym

31 Aug 2008 11:01

Ha ha ha.. vadå du var ju helt psyko igår ju..



du tror alldid att alla går in för att jävlas .. men va faaan.. så man ska inte varken röra sig andas eller få öppna käfften??



Tassa på tå för dig tänker jag då inte göra!!



Älskar dig!!!!!

Elinor

31 Aug 2008 12:50

Så söta Tim och erik är.

Kan vi inte ta och träffas någon dag i veckan??

Puss på dej!

Anna

05 Sep 2008 08:30

Mina söta colla killar.. gud vad jag älskar er!

Anonym

05 Sep 2008 08:32

"coola" ska det stå!! ;-)

Kommentera

Publiceras ej