....

3kommentarer

Jag får väl skriva några rader för att glädja dig lite Madde ;) Desvärre har jag inte så mycket spännande att komma med...
Jo, Jag och Anna var ute med Martina och Malin i måndags och jag drack alldeles för mycket så jag har mått skit i två dagar nu. Ja, fast i dag mår jag rätt bra lite små mör bara... men på allmänt bra humör då Thomas är här.
Vi ska Laga lite käk snart och sen ska jag hämta Erik. Tim är på förskolan.

Vi hade jävligt kul ute... Jag låg vid ett tilllfälle och försökte spy i buskarna utanför stadth, men bortsett från det så hehe!
Glömde bort att jag och Anna ska ha 25 års fest snart, men jag ska nog faan vara nykter... tror jag.
 Skriver mer när jag har nåt å komma med tack o hej...

3 kommentarer

Linda

21 Aug 2008 19:07

Jag har fått ledigt halva fredagen innan er 25-årsfest, så då kommer jag! Kram

Madde.

21 Aug 2008 19:15

Ne du har rätt, du hade inget roligt att skriva =P Moahaha! Jag var på möte på komvux idag. på måndag kl 8.30 börjar jag =)

Eda

22 Aug 2008 13:31

Faan va roligt att du kommer hit då Linda!!!!

Snäll du är som tar ledigt för vår skull!

Madde, jag vill att du och Ann-Louise kommer oxå men det blir nog svårt :(

Kommentera

Publiceras ej