Vill bli frisk!

4kommentarer

Jag är fortfarande förskyld och hostar lungorna ur led... Men känner mig faktiskt mycket piggare idag!
Är sugen på en varm kopp kaffe, men det blir nog ett varmt bad istället.
Har inte gjort något idag heller, träffade barnen en sväng och ville bara pussas och kramas med dom, men icke då!
Får ju inte smitta dem nu de vore ju inte så kul. Dom kommer hem imorgon dock så hoppas verkligen att jag mår bra då, annars blir det en lång och dryg helg att se fram emot!
...Bara ca 2 veckor kvar tills jag och Anna fyller år, ser för en gång skull fram emot detta!
 Ha en bra kväll alla goda!

  

4 kommentarer

Anonym

28 Aug 2008 20:36

Vilket pricksäkert kort.. det ser ju ut som du ..



see yaa tomorrow! Love ya!

Anonym

28 Aug 2008 20:40

HHHHHHHHHHHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaa vilket extremt bra kort på när du stryper dig med duschslangen.. jag dööör.. du är såååå rolig!

LInda

28 Aug 2008 21:50

Jag älskar verkligen din nya presentationsbild hahahahhaha

Elinor

28 Aug 2008 22:32

Natti natti!

Hoppas du mår bättre imorgon.

kram

Kommentera

Publiceras ej